Bo gör hembesök i Skåne just nu!



Bo och hans fru som tog hand om Hittehund´s Sasha i några månader som fosterhem innan han fick en egen familj i Skåne bor i Göteborg och är pensionär. Som sådan har han gott om tid, och har därför fått som sysselsättning att följa upp flera av våra hundar.

Hittehund´s Tess med matte fick besök för en kort tid sedan, och i dagarna är turen kommen till Hittehund´s Hampus med hans husse Hans-Åke. Vidare ska han försöka få fatt i Hittehund´s Papillon Daisy, som jag fick ett långt vanligt brev med foto från i förra veckan och se om det passar med besök.

Eftersom Bo är nere i Hässleholmstrakten just nu uppmanar jag att de av våra hundägare som själva har tid och intresse att visa upp sina hundar på en promenad eller fika, att höra av sig till mig. Någon jag har sökt är Hittehund´s Pärlan med matte Åsa. Då jag misstänker att hon håller sig uppdaterad med vår hemsida passar jag på att be henne höra av sig. :) Jag brukar annars alltid hitta Åsa på chattprogrammet msn om kvällarna, men hon har varit offline där. Åsa, skaffa Facebook!

Maila Christine på adressen [email protected] om du bor i Skåne eller Västra Götaland och vill ha uppföljning av din hund, oavsett vilket år du tog hand om den. Nya uppdateringar om gamla utplacerade hundar är jätteintressant! Eftersom Bo åker regelbundet ned till Skåne då han har sin shetlandsponny där är det aktuellt även längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0