Frågor om Tubbe?



Imorgon, tisdag ska jag få tillbringa en eftermiddag tillsammans med Tubbe och hans nuvarande familj. Tubbe söker hem, och för att lära känna honom bättre, samt låta honom träffa lite andra hundar ska han få träffa min diplomatiska lilla Lycka.

Det är ett bra tillfälle för er som är intresserade av Tubbe att ställa specifika frågor så kan jag ta reda på mera. Man får alltid en helt annan känsla för hundarna när man umgås en dag med dem och ser dem interagera med en själv, med mina djur, och i en ny miljö.

Tubbes familj har tålmodigt väntat på att jag ska bli frisk. För den som övertar Tubbe finns hans befintliga familj som en stor resurs när det gäller hans tidigare bakgrund som är väl dokumenterad sedan han var liten valp. Det är alltid en trygghet när man tar över en vuxen hund, att man kan få svar på alla sina frågor bakåt i tiden.

Det ska bli spännande att få träffa duktiga Tubbe som imponerat på mig stort på de videoklipp jag sett hittills!

Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0