Rara volontärer! Tack Angelica!



"Börjar ni få julstämning? Det börjar jag! För igår så julpyntade vi och hängde upp julgardiner. SÅ nu är det bara lite jul-godis-bak & julskinkan kvar att göra. Julkorten är skickade och ikväll slås de sista klapparna in. JUST DET – jag skall bara köpa Magnus paket med. Julradion står på hela dagarna & kvällarna – det är ju så mysigt med julmusik..."

Den här bilden som är copyrightskyddad och texten som är från Angelicas privata blogg snodde jag precis. Någonstans i Västra Götaland sitter Angelica och julmyser, och hon är en eloge värd som mitt i allt stök avbryter för att ta bilen ända upp till Tanum imorgon bitti till ett hundpensionat där hundarna Camilla och Martine sitter och firar jul sedan deras husse dog. Angelica är en enormt skicklig hundfotograf och tack vare att hon så snart innan jul tar sig tid att fotografera och videofilma hundarna har de en liten chans att få nya hem.
Och jag måste säga att jag tycker det är fantastiskt med så hängivna volontärer vi är omgivna av inom Hittehund, som arbetar året om.

Angelicas privata hemsida: www.icca.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0