Aktiverade seniorhundar!




Text: Christine Leijd

Hittehund´s Chibby, finsk lapphund, ska semestra med husbil i sommar! Förra sommaren kom familjen och hälsade på hos mig på Grantorp, en dag då regnet öste ned och åskan mullrade, men det var mysigt att få se Chibby då. Nu är hon ett år äldre, fyllde 13 år i januari, men matte Marianne och husse Anders håller igång henne!



Marianne berättar att: "Chibby har blivit ung på nytt. Jag tar alltid ut och tränar henne på
klubben och hon blir sååå lycklig. Hon kan sitt, ligg, stanna och så mjukar jag upp henne genom att hon får gå slalom mellan mina ben. Hon kan tom om hon är på busigt humör ta en sak och kasta upp i luften. Allt för att få ett klick och godis! Sötast är när hon kommer galopperande till mig. Hon har en väldigt speciell stil. Som ett fluffigt moln,
leendes och svansen som en stor plym."

Christine: GLÖM INTE BORT ATT AKTIVERA ERA SENIORHUNDAR KÄRA BLOGGLÄSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0