Hittehund´s Bilbo och nya matte Annica


 
Text: Jeanette Skarp

Bilbo har nu bott in sig mera hos sin nya matte Annika och det är idel positiva nyheter. För oss som är kontaktpersoner för hundarna ger det ny energi och vilja att hjälpa fler när vi får ta del av hundarnas nya liv.


Annica berättar:

"Bilbo älskar vara ute på sjön och fiska!
När jag får upp en fisk - gud ,så kul han har med dom!!!!!!!!
Han gillar båten och ligga i fören med full koll och gärna med lite fart!
Förra veckan och i helgen hade vi fullt upp han badade /busade/och motion det får han så det räcker och blir över!




Idag var han så trött när vi skulle ut på morgonen -normalt hoppar han upp snabbt!
Men idag bara låg han och gäspade, så jag satte mig vid datan en stund tills han vaknade- sedan var det full fart igen!

Men ack, så underbar han är - och älskad av totalt alla!!!!!!!
Min mamma tycker han kan bo hos henne helt istället och ringer mig ca.4ggr per dag och vill att vi ska komma!
Och även brorsan med hästgården som ni såg på film dom är helt tagen av honom och han leker så fint med labbarna även om de är snäppet större.
Han och valpen jagar varandra på ängarna och busar och badar så de blir helt slut och sedan lägger de sig tillsammans i en säng och vilar / man kan inte annat än le!




Han är kan jag säga ett lyckoknippe!!!!!!!!!

Bilbo är klippt nu fast inte helt snaggad/ bara mycket,mycket kortare och spec, öronen.Han ser så tuttignuttig ut nu?
Och han vet om det mycket väl, och spelar gärna lite på det - smart kille!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0