Byte av webhotell



Under den här veckan kommer vi att flytta över några av våra domäner till ett annat webhotell. Denna flytt kommer att beröra samtliga kontaktpersoners epost. Det är möjligt att det blir ett glapp på några dagar eller så sker det utan komplikationer.

Dessvärre har de som använder webbmail eller har en bock i sitt epostprogram att man vill lämna kvar sina meddelanden på servern orsakat lite problem. Vårt konto för epost är kraftigt överskridet till det dubbla vilket gav oss tekniska problem under helgen. Jag vill att samtliga som använder sig av epost @hittehund.info går in i sin webmail och sparar ned vad de vill ha kvar för filer eftersom vi måste rensa på webhotellet innan överföringen. Om ni behöver teknisk hjälp kring detta, kontakta Christine på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då har jag nog fått förklaringen till att jag får felmeddelande hela tiden.

2009-11-01 @ 11:40:18
Postat av: Angelica

Hej hopp - behöver vi göra något annat eller kommer det bara funka sen igen? kram!

2009-11-01 @ 21:59:24
Postat av: Maria

Då förstår jag också......

2009-11-02 @ 06:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0