Webredaktörens flytt

Nu har jag precis flyttat och har behövt ha lite ledigt inom Hittehund för att kunna fokusera på alla praktiska bitar. Vi trivs enormt fint i Hammarby Sjöstad och alla djuren har anpassat sig bra i lugn och ro de med. Dock har tekniskt trassel gjort att vi för närvarande varken har fast telefon eller bredband, trots att vi verkligen flyttat till ett high tech-hus. Jag hoppas att det löser sig under veckan. Utan ständig tillgång till internet har det varit en svår uppgift att besvara inkommande epost samt uppdatera hemsidan.
Som ni märkt har vi intagningstopp för fler hundar med väntelista fram till 15 januari, och under den perioden fokuserar vi på uppföljning. Och naturligtvis att kunna omplacera kvarstående hundar.
Privat så ägnar jag tiden jag får över när jag inte är lika aktiv inom Hittehund att skola in mina egna hundar i en ny näromgivning och packa upp saker och inreda hemma. Det tar alltid tid att flytta.
Förhoppningen är att en redesign av hemsidan ska hinnas med under julhelgerna eftersom den är väldigt gammal och skulle behöva fräschas upp lite. Vi får se hur långt jag kommer...
Miljön här är väldigt kreativ och inspirerande. Från vår terass ser man Globen och julstämningen är hög. Jag behöver mycket ledighet under december för att komma i ordning. Just nu består mitt arbetsrum av ett gäng kartonger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0