Sacko


Text: Christine Leijd
Jag satt och ögnade igenom en intresseanmälan vi har fått in angående Sacko. Jag pratade själv med kvinnan som fyllt i raderna här ovan, och kände spontant under samtalet att det här kunde bli intressant för Sackos räkning. Hon fick en intresseanmälan att fylla i, och sedan kommer Sackos kontaktperson Lena tillsammans med fostermatte Charlotte bjuda in till en första träff.
Det är starka ord, och jag gillade att läsa dem. Det hoppas jag ni också gör. För de är hoppingivande för hunden Sacko, vars fostermatte Charlotte vet vad vi söker. Och vi söker någon för Sacko som ansvarar för honom hela vägen ut, även de stunder som faktiskt är besvärliga. När jag läser vad som står samt mellan raderna får man åter igen upp hoppet, för Sacko, vår mest svårplacerade hund, genom tiderna...

Kommentarer
Postat av: Idas matte Annika

Jag säger bara: Hoppas, hoppas, hoppas av hela mitt hjärta att det visar sig vara rätt!!! Jag blir glad och varm och hoppfull och nervös och allt i en enda blandning... Håller tummarna så att knogarna vitnar. För underbara go'a Sackos skull och för fantastiska fostermatte Charlottes skull!

2010-06-08 @ 10:13:06
Postat av: Alexandra

På måndag ska vi träffa killen! Då får vi se vad vi alla tycker om varandra. Det ser jag verkligen fram emot! :)

2010-06-08 @ 20:59:52
Postat av: bitte

Hejsan! Är det du Alexandra som är den tilltänkta nya matten för goa Sacko?

Vi är nog många som har tagit honom till våra hjärtan och önskar/hoppas på att det blir något positivt för honom (eftersom det bästa för honom vore att få stanna hos Charlotte,men förstår om hon inte orkar)Nu håller vi alla tummar för att mötet blir toppen och att goa Sacko får det fortsatt bra i sitt liv...önskar

Fadder Bitte

2010-06-09 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0