Bildhälsning från Pysen





























Kommentarer
Postat av: Pysens fostermatte Charlotte

Åhh. Det är placeringar i minnet som denna, som gör att man orkar fortsätta. Pysen och Lars, det var så självklart och att se Pysen på bild, på riktigt som jag önskade få se honom i livet, det känns underbart!

Speciellt bilden när han flyger i luften kommer jag länge leva på. En verklig saga med ett lyckligt slut. Precis som det ska vara! Jag är så glad att Lars och Pysen hittade varandra. För mig hör dom ihop och det kan bara vara Lars som lyckas få en sådan flygande hund av Pysen. Lycklig, full med energi och trots knasiga höfter så rörlig att han till och med flyger fram! UNDERBART!

Jag kommer leva med denna bilden på min näthinna länge!

2010-03-28 @ 16:46:09
Postat av: Lars

Tack Charlotte! Jag tror att han fick en fin start hos sin fostermatte och jag hoppas fortfarande att du ska komma och hälsa på honom. Vet inte det där med höfter, det märks inget än i vart fall. Han far omkring som en dåre och jagar allt och alla. Nu kan han åka bil också utan att bli åksjuk så nu är han med överallt, utom på jobb. Han är förstås fullständigt olydig så det blir väl någon lydnadskurs framöver. Sedan lägger han sig i allting, framför allt i köket om det lagas mat. Han är fullständigt odräglig och precis en sådan hund jag vill ha för när jag vaknar på morgonen så ligger han och tittar på mig och så börjar svansen att vifta - man kan inte ha en bättre start på dagen. Så, tack än en gång Charlotte!

2010-03-28 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0