Ring inte, maila! Ingen telefontid just nu



Text: Christine Leijd

Våren gjorde ett stormande intåg i Bergslagen och hela veckan och veckan dessförinnan han jag vandrat en mil om dagen och näst intill blivit solbränd. Men sedan kom bakslaget. I onsdags när jag vaknade hade jag ont i halsen, men sedan på kvällen kom muskelvärk och hög feber, och jag insåg att jag kommer att bli förkyld.

Idag, torsdag kom jag upp ur sängen i tid till telefontiden kl 15, men märkte snabbt att jag har så pass ont i halsen att det gör ont att prata. Jag vill bli frisk snabbt, snabbt, och därför ska jag försöka sköta mig nu några dagar. Jag har blivit sjuk pang bom och är trött och behöver sova. Ska försöka sköta så mycket som möjligt per mail. Tyvärr är jag sängliggandes och telefonen har inte täckning i mitt sovrum, vilket gör att jag endast kan nås per mail [email protected]

Ledsen för det problem det förorsakar för er som behöver komma fram på telefontiden, men maila så får ni svar inom ett dygn.

Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0