Återträff med Hittehund´s Chicco

Text och bild: Agneta Damberg

Hade besök av Hittehunds Chicco med matte Carina häromdagen.

Han fick leka med pudeln Vilma. De gillar verkligen varandra! Vilma
har inga problem med att han "låter" mycket! Han morrar mycket när han
leker!

Chicco har några få hundkompisar som han leker med och som han gillar.
Det är ju helt okej, man behöver inte fungera med alla.


När vi fikade satt Chicco på stolen bredvid mig och efter en stund 
lade han huvudet i mitt knä så jag kunde klappa honom. Det värmde i 
hjärtat eftersom han inte ville bli petad på när jag träffade honom 
första gången.

Det är så roligt att träffa Chicco och se vilken älskad hund han är. 
Han har det superbra!

Agneta Damberg
www.angdalen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0