Vår älskade Kashi har lämnat oss!

 
I våras fick vi denna sorgliga nyhet om att Kashi gått bort. Han var en så kär och älskad hund både av sin förra och nya familj, och vi gjorde flera hembesök hos honom i Enebyberg under årens lopp.
Vila i Frid du vackra hundpojke med den finaste varmaste pälsen och de kloka ögonen.

Hej! Jag har dessvärre sorgliga nyheter såhär innan Påsk! Vår älskade, älskade Kashi har två veckor före sin elfte födelsedag (28/4) tyvärr lämnat oss för att fortsätta livet på andra sidan och de evigt gröna ängarna. Kashi blev för ungefär en vecka sedan plötsligt dålig. Flåsig och med ont i bakbenet. Väl hos veterinären konstaterades tumörer som tyvärr spridit sig i kroppen. En tröst är att han troligtvis mått ganska bra ända tills "bägaren rann över" mot slutet. Det bevisas av att han så sent som för ett par veckor sedan var ute på promenad i skogen och klättrade i berg, badade i pölar och roade sig kungligt.

 
Kashi var en otroligt klok, snäll, omtänksam och rolig vovve! Vi älskade honom högt och kommer att sörja honom länge, länge!!!

Jag har kontinuerligt varit i kontakt med förra ägaren Emma och hon känner till att Kashi inte längre är med oss. Jag blir så rörd och glad när jag ser att han finns med på hemsidan med bilder och allt. Så vacker! Lova att skicka mig bilderna om du tänker ta bort dem!

 
Jag har turligt nog påsklov just nu och det tillbringar jag mest med att gråta och längta. Det känns som om hjärtat slitits ur kroppen och jag gråter litervis över min fina älskling!

 
Bilden i soffan jag skickar med är från förra sommaren och naturbilden är från Rösjön i februari i år. Det var ju vid rösjön vi allra först träffade Kashi och han tog oss med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0