Hittehund´s Leo på besök!!



Text: Christine Leijd

Idag hade vi besök på Grantorp av Inga och Bo, stolta ägare till Hittehund´s Leo. Ja, vem skulle inte vara stolt över att få äran att dela hem med den här salukin? Leo har hunnit att bli en seniorhund, men med markant glansig päls, mjuk som silke och med pigga vakna ögon och raska steg...  Välskött och älskad!




Han har redan fått många bra år tillsammans med sin familj i Täby, och fler kommer det att bli!



Jag tror ingen kan förstå vad det innebär för mig att familjen gör sig besväret att åka förbi här med sin sagolika uppenbarelse till hund. Leo som är som ett kattlikt väsen. Vilken underbar eftermiddag jag fick ändå!

Jag tog många bilder på Leo. Vem skulle kunna låta bli? Och fick sådan ny glad positiv energi som höll i sig hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0