Sökandet för Sacko fortsätter

Sacko har träffat flera familjer. Bara träffat, på senaste tiden. Hans kontaktperson Lena Magnusson har outtröttligt åkt Sverige fram och tillbaka för att hitta olika alternativ för vår lillprins. I de flesta familjer brister det på att Sacko inte är ensamhetstränad, och han kan då bli en belastning då vi heller inte kan lämna garantier på att han kan bli det i en ny miljö.
Sackos familj är helt enkelt svår att hitta. Han är en verbalt pipig och rastlös hund vilket kan stressa personer som inte vill ha en hund som märks annat än på kommando. Men han har också många fördelar.. och vi söker fortfarande en person som kan hitta fler fördelar än nackdelar i en framtid med Sacko. Tror du att du känner den personen, tipsa den gärna om vår hemsida!

Kommentarer
Postat av: Åza

jag vill veta mer om Sacko.

Hur stor är han?

Kastrerad?

Ålder?

Går han ihop med katter?

Rumsren?



Om allt annat klaffar så behöver han inte vara ensamherstränad, jag kommer att ta med min hund på jobbet.



Hör gärna av er



MVH

Åza

2010-05-19 @ 18:54:15
Postat av: Agneta

Charlotte!

Jag kan hjälpa dig om du vill ha hjälp med att både ensamhetsträna och passivitetsträna.Hör av dig isåfall.Agneta

2010-05-20 @ 09:38:10
URL: http://angdalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0