Dunderklumpen Texas



Torbjörn Skogsberg och Sanna Gustavsson tackade jag till att med kort varsel och för att fota och filma lite av Texas som söker hem genom Hittehund. Texas är en stor kille. Och jag nästan gulpade här när jag satt vid datorn och min spontana reaktion var att "Hur ska vi hitta hem till honom".
GULP.




Med 50 modiga kilon och valpsprång i kopplet kräver ju han en rejäl husse som hinner rasta honom så pass mycket att han byter gångstil. Nu kommer det så snart jag redigerat ned dem ett flertal videoklipp där man får se hur klumpen med elegans och stil hoppar upp jämnfota på bord för att söka godis, och hur han dricker som en björn ståendes ur vattentunnor.




Jag tror vi kommer behöva lite extre reklam för Texas och hans behov... Men Sanna och Torbjörn hade mycket gott att säga om honom, och jag hoppas verkligen att någon speciell ser bara honom och faller pladask.

Foto: Copyright Torbjörn Skogsberg


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hade jag inte haft Jinx här redan som äter upp andra hanar så hade jag tagit honom direkt. Han verkar ju helmysig! %0 kilo Christine är väl inget. Det väger mina godingar med.....

2009-11-22 @ 21:20:44
URL: http://jeanettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0