Hälsning från Hittehund´s Hugo

Hej Christine!

Ett litet mail från mig och Hugo :) Lilleman (som han också kallas) har nu hunnit att bli 9 år och 7 månader vilket man absolut inte kan tro!
 


Han har i och för sig lugnat sig mycket sedan första gången jag träffade honom och har blivit en sån riktig myshund som tar alla tillfällen att komma upp i sängen och mysa. Men han har sina stunder när fnatten kommer över honom och man tror att det är en valp man har framför sig :)
 


Hugo bor nu tillsammans med mig, min man och våra gemensamma djur (2 katter och en schäfer). Zeus som schäfern heter har verkligen livat upp Hugo och de har nu levt tillsammans i lite mer än tre år och och fungerar utmärkt tillsammans.
 


Visst börjar Hugo få lite ålderskrämpor såsom problem med armbågar men han får specialfoder, antiinflammatoriska tabletter och seraquin dagligen och på vintern blir det ett "Back on track" täcke och mår bra av det. Vi vill ju att han ska få vara hund så mycket som möjligt och vill inte begränsa honom för mycket utan låta honom få vara hund. Ibland får man dock pausa honom lite när han och Zeus busar runt för mycket :)
 


Skickar med lite bilder på Hugo så du får se hur han har det :)

Hoppas allt är bra!

Hälsingar

Louise och Hugo :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0