Förvirrat med ny blogg?

Länk till Christines privata blogg

Hej! Förlåt om ni blev förvirrade över vår nya officiella blogg på Hittehund. Tanken var att den förra enbart skulle behandla Hittehund, men den frångick hundarna de tider jag inte hade fosterhundar hemma. Jag hade länge tänkt lägga den på en privat hemsida, men tillfället gav sig inte.
Sedan var jag så stolt över mig själv när jag väl tog mig tid och skapade en offentlig blogg som flera medarbetare inom Hittehund ska få lösenord till så vi kan hjälpas upp med uppdateringarna.

Men ... ni hängde inte med märker jag?

Ingen gör annat än undrar vart den ordinarie bloggen är, så jag antar att flytten blev för abrupt? :)

Jag har inte bloggat mer än några rader, då jag varit upptagen privat, med Gorm, och nu med... KYCKLINGARNA. Hinner inte skriva mer nu heller faktiskt, för de piper, pickar och vill ha frukost nu, alla tre! Men jag lovar en uppdatering till kvällen. Jag får väl lägga ut länken till båda bloggarna på hemsidan, ikväll. Får snart besök, och är upptagen under dagen.

Det finns flera filmer på kycklingarnas ankomst på Youtube. Hinner inte länka riktigt, men ni som är vana vid Youtube, om ni går in på Hittehunds kanalsida på Youtube ligger de där bland senaste filmer. Här


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tackar :)



Då får vi två bloggar att följa istället då :)

2009-04-23 @ 11:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0