Hälsning från Hittehund´s Panter



Vi försökte att ringa matte Pia för att få en lägesrapport, men hon var inte hemma utan mailade tillbaka nästa dag istället...

"Här är det bara bra med oss! Panter har fått en lillebror, jag "råkade" se
en annons om 9 månaders flatt som ville ha nytt hem, Samma pappa som Panter
så jag blev sååå sugen så -vips har jag två flattar. Panter o Staffan.
Fungerar jättebra!
Panter har utvecklats mycket sedan han kom till mig, men har fortfarande
lite seghet i sig, är eftertänksam av sig. Men han är väldens mysfarbror!
Otroligt bra mot andra hundar! Njuter i fulla drag när han är lös
tillsammans med andra på långa skogspromenader.
skickar med en typisk bild på Panter -sitter på en sten och väntar på godis


Ha det bra!

/Pia & Panter & Staffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0