Hembesök med kort varsel - igen! :)



Lilla Love i Södermanland fick ett oväntat hembesök idag under eftermiddagen. Vår ambulerande medarbetare Johan ringde ifrån Nyköping och hade lite tid över. Till Love hade han ju redan varit, så han hittar ända fram. Med kort varsel och en smula respit kunde Loves familj ta emot Johan. :)

Under onsdagen kommer Johan hit till Grantorp. Jag fick ett dygns förvarning innan iallafall. Det tackar man för. Johan som jobbar som grå tjänsteman med djurskydds och miljöfrågor kommer få en kombinerad arbetssemester här i två dagar och både hjälpa mig praktiskt och teoretiskt kring olika ting. Som grädde på moset får han hjälpa mig att anlägga någon slags kompost och få det ärorika uppdraget att åka med mig till soptippen. Tur att han har semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0