Sorg

Text: Christine Leijd

Jag är rädd för att skriva för mycket innan alla berörda parter är kontaktade. Men en hund, en av våra utplacerade hundar som stod mig mycket nära, har akut lämnat oss. Därför kommer jag inte vara anträffbar under resten av onsdagen eller torsdagen för att hinna samla tankarna lite, innan resten av världen kommer in.
Hundens ägare gråter, jag gråter, och jag behöver lite tid för mig själv att smälta och bearbeta informationen.
Det rör INTE Lindberg eller Tova. Men en annan hund som jag är ofattbart ledsen över är borta. Ge mig den tiden. Jag är snart tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Styrke-kramar till alla!

2009-07-23 @ 01:01:23
URL: http://jeppahem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0