Våra populäraste hundar, shelties

.
På videon dansar Hittehund´s Ida tillsammans med nya matte Annika....
WOW!

Inte så förvånande är våra genom tiderna populäraste hundar mindre tillgivna trevliga tikar. Förra gången vi presenterade en shetlands shepdog på hemsidan, Ida, hann inte beskrivningen upp förrän vi blev nedringda och nedmailade.

Idag dansar Ida vidare i livet tillsammans med sin matte Annika!

Och vilken syn!

En snarlik annan tik, Donna, finns nu på vår hemsida. Precis samma situation! Och det har hört av sig så många att jag inte har haft en rimlig chans att återkomma per mail eller telefon. Någonstans bland er finns säkert flera bra förslag, även för Donna.

Och jag förstår er, ni som mailar om dessa drömhundar. Och jag hoppas ni förstår mig, att Donna kan bara få en enda familj, och vi gör vårt bästa för att hon ska få ett fortsatt bra liv.

Precis som Ida!

Men vi har också andra hundar som söker hem inom Hittehund, som inte är lika eftertraktade. Och det gör att vi försöker fördela tiden och energin även till dessa hundars fördel. Titta gärna på fler hundar hos oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0