Grantorps blogg



















Text: Christine Leijd

Ja, vart är bloggen från Grantorp undrar en del...

Som synes har jag glada pigga hundar som älskar den värmande solen! Jag har ett litet blogguppehåll just nu eftersom Blogtown där jag bloggade sålde bloggtjänsten vidare, och sedan dess har tjänsten varit ostabil och legat väldigt mycket nere. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska våga blogga kvar på Blogtown där jag bloggat över 3 år. Jag har fotograferat massor senaste veckorna från långvandringar och utflykter, och om min hund Gorm får välja ska vi gå en mil numera. Så visst är det trist at jag inte bloggar, jag saknar det med. Men den kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0