Tillbaka, inte frisk men bättre



Text: Christine Leijd

Som ni nog har märkt gjorde en kraftig förkylning som jag ärvde ifrån valpen Tindras fosterfamilj förra helgen, att uppdateringarna på hemsidan har legat efter, samt att telefontiden blev inställd några dagar. Nu är jag inte helt frisk, men var feberfri idag och min röst har kommit tillbaka.
Så ring gärna på telefontiden. Hemsidan kommer uppdateras bit för bit, framför allt med information hur det går för våra fosterhundar i deras familjer medan de väntar på egna hem.

Lenamaria har träffat cockern Chica och jag lade precis upp en uppdatering om det.

Nu i helgen är tanken att de små trevliga tikarna Shiba och Nala ska kunna hälsa på en dag på Grantorp, om vi får fatt på någon volontär som kan köra ifrån Stockholm. Men fokus kommer läggas på att få ut så mycket information som möjligt på webben eftersom det är det enklaste sättet att nå ut till så många personer som möjligt, så följ gärna vår hemsida, och även denna blogg för senaste nyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0