Promenad med Hittehund´s Dessie

Text och bild: Christine Leijd
Jag och Dessies matte Ewa hade bestämt en hundpromenad men hade inte beställt strålande högsommar som det var vid 14tiden när Ewa kom. Men det gick gå an.. Min Sascha 11 år och Dessie, nu 12 år travade tappert på.
Ewa och Dessie har alltid varit ett radarpar och det var 7 år sedan Ewa adopterade henne genom oss. Ewa har alltid varit så positiv till att uppföljning och jag uppskattar att få ha tagit del av Dessies liv.
Dessieflickan är allt bra söt!
Och min Sascha ville bestämt hon med..
Vi gick en promenad längst Mälaren i närheten där jag numera bor.
Och jag blev som alltid lika glad över att se förtroligheten mellan Ewa och Dessie
Sedan skulle Ewa åka hem. Och jag uppskattade att hon åkt den lite krångliga resan hit kommunalt med en varm hund som säkert sov gott på hemvägen.
På måndag ska Hittehund´s Milla komma hit, så jag får nytt fint besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0